eSmiley Check-in

Av Fagavdelingen ved eSmiley / /

Check-in er et registreringsverktøy som brukes til å registrere gjester og besøkende. Verktøyet gjør det mulig for serveringssteder å spore smitte av Covid19. Check-in kan brukes av alle kjøkken og i alle bransjer. 

«Vi har flere kunder som allerede har etterspurt dette og jeg tror behovet for å registrere gjester vil øke i bransjen fremover grunnet Covid19. Vi ser det som samfunnskritisk at alle våre kunder har mulighet til å spore smitte dersom smitte med Covid19 oppstår. Vi ønsket derfor å være raskt ute og i forkant av behovet med å utvikle denne funksjonen» sier Mari Blomberg, Country Manager i eSmiley Norge.

Hvordan fungerer check-in?

Hvis du er eSmiley kunde er Check-in integrert i ditt IK-Mat systemet, og ligger i fanen ved siden av Digital IK-mat. Her kan du hente ut din egen QR- kode som skrives ut og henges opp eller festes på bordene på serveringsstedet, synlig for gjestene. Gjestene skanner koden og registrerer seg med navn, nummer og bordnummer, og Informasjonen blir automatisk sendt til systemet. Serveringsstedet kan hente ut lister over registrerte gjester dersom tilfelle av smitte med Covid19 oppstår. Data om besøkende lagres i systemet i 14 dager, og slettes deretter. Se denne guiden om hvordan du bruker Check-In.

Hvis du ikke er kunde av eSmiley kan du fortsatt benytte deg av Check-In gratis her

 

Er du ikke kunde av eSmiley? Book en gratis demo av Digital IK-Mat.

BOOK GRATIS DEMO

Tags: Mattrygghet

Lignende artikler