Vi søker en deltidsmedarbeider til vårt

onboarding & supportteam!

Skrevet 05.februar 2020


Er du lidenskapelig opptatt av mattrygghet og redusering av matsvinn? Drømmer du om å forvandle din lidenskap til verdi for kunder i det profesjonelle kjøkken?

Da kan det være deg vi leter etter!


Om eSmiley

I eSmiley jobber vi med å styrke mattryggheten og redusere matsvinn i det profesjonelle kjøkken, med smarte digitale løsninger! Vårt forretningsfokus er basert på tre grunnleggende elementer: Software, fagkunnskap og kundeservice.



Stillingsbeskrivelse

Som en del av vårt team vil du betjene ulike typer firmaer i storkjøkkenindustrien og Horeca.

Du vil være i dialog med et spennende og variert utvalg av kunder, alt fra den lille foodtrucken på hjørnet, til kantiner, restauranter, hoteller og store produksjonskjøkken. Det er din jobb å støtte og rådgi kunden når det gjelder både faglige og tekniske spørsmål rundt våre løsninger innen mattrygghet og matsvinn.

Sammen med et fantastisk team vil du være vårt ansikt utad, derfor er det viktig at du trives med kontakt med mange forskjellige typer mennesker, og at du vet hvordan du kan gjøre deg kjent med deres individuelle behov og utfordringer.

Arbeidsdagen kan tidvis være hektisk, med mange baller i luften, derfor er det viktig at du klarer å gi hver kunde din fulle oppmerksomhet.

Dine hovedoppgaver vil være:
• Yte IT-teknisk støtte både via telefon og e-post
• Kommunisere faglig og teknisk kunnskap via telefon og epost
• Implementere nye kunder på våre mattrygghets-og matsvinnsmoduler


Dine faglige ferdigheter:
Vi forventer at du er godt i gang med relevante studier innen matvitenskap/matteknologi eller tilsvarende.

Du må ha:
• Grunnleggende kunnskap om HACCP og trygg mat
• God kjennskap til lovgivning og regelverk innen mattrygghet
• Grunnleggende IT-kompetanse.
• Lett for å tilegne deg ny kunnskap som du på en overbevisende måte kan formidle videre
• Kan kommunisere muntlig og skriftlig på et lett forståelig språk på både norsk og engelsk

Dine personlige egenskaper:
• Du er utadvendt og har gode kommunikasjonsevner
• Du vet hvordan du kan sette deg inn i kundens situasjon og løse oppgavene profesjonelt og effektivt
• Du holder hodet kaldt når ting koker rundt deg
• Du har god oversikt og kan ha mange baller i luften samtidig
• Du er ambisiøs og har ansvarsfølelse for arbeidet ditt, tar initiativ til å gjøre det som trengs for å løse en oppgave og hjelper dine kollegaer

Arbeidstiden din vil være ca 15 timer i uken på hverdager mellom 8 og 16.
Vi har mulighet til å tilpasse arbeidstiden slik at den passer til ditt studie.


Søknad sendes til: 

Kristine Alterås
Seniorrådgiver/Teamleder support & onboarding
kral@esmiley.no
+47 917 68 558

Søknadsfrist: Snarlig.

Vi kaller inn aktuelle søkere fortløpende.

Vi gleder oss til å motta din søknad!

 Skjermbilde 2020-02-03 kl. 10.42.32.png